Friday, January 2, 2009

today is my birthday,,,

Tanggal 2 januari 1983 aku dilahirkan di hospital Assunta, Petaling Jaya. Hari ini 2 Januari 2009 genap le usia aku 26 thn... (byknya angka)

Semalam aku pegi jalan-jalan kat One Utama. Window shopping jerk... tak tau nak beli apa kat sana. semuanya membosankan.. agaknya sbb duit tak berapa nak ada kot. tu pasal jalan2 pun rasa bosan. cuba kalau duit byk, kompem tak cukup tangan nak pegang plastic shopping..hahaha...

blk umah dah pukul 11 lebih. Aku terus bukak tv tengok citer intan. Dalam pukul 12 aku naik atas hubby terus wish besday... hehe... aku ingat dia luper.. nasib baik dia ingat besday aku. kalau tak ingat, mmg ler perang 8 hari 8 malam..huhuhu...

yang suprisenya, ada present lagi... nak tau apa? jeng jeng....
DKNY apple.. faveret aku. wangi sangat2.. thanks hubby... suker sangat hadiah tu.. hikhik...

hari ni kat opis aku terima byk sgt wish drp kawan2.. thanks to all of you yg wish besday kat aku. insyaallah aku akan ingat besday korang..

Malam ni pulak, sepatutnya nak pegi dinner ler konon.. tp malangnyer aku kene gastric plak petang tadi.. spoil mood aku nak gi makan. so, postpone lain kali jelah ek..
Nasib baik tak kuar gi makan, mak mertua aku pulak datang... hehehe...

okler, aku nak kuar gi makan char koay teow power kat area umah aku ni jerk.
bawak mak mertua aku gi makan... hehe.. malas den nak masak..
ok..chow sin...

3 comments:

  1. salam..
    hepi birthday...

    ReplyDelete
  2. huhu..bru stat wat blog ek?hehehe..bagos2..aku ni da lame nk wat..tp x terbuat2 agy..tgu kawen kot bru nk stat wat..wakakak..btw sory tawh aku lmbt wish besday hang arituh..n smoga hang bahagia slalu n pjg umor..n bole bg anak sedara lg kt aku..chaiyokk2!

    ReplyDelete