Thursday, January 1, 2009

1 Januari 2009

Hello.......... 2009 already...

semalam berakhirlah 2008... sedihnyer tinggalkan tahun 2008. sedih sebab masuknya thn baru, bertambahlah lagi usia aku... huhuhu... tp takper, age is just a number.. alah, 26 still young right? kalau tgk muka sure org kata aku ni baru 16.. hikhikhikhik........ (perasan giler..)

smalam aku tak celebrate pun new year. cadangnya nak pegi tgk bunga api kat putrajaya. but last minute husband aku kene kejer.... so, mlm tadi kitaorg just lepak2 kat mamak stall. hubby aku jumpa kawan lama dia... jejak kasih sekejap smalam..huhuhu....

Hari ni cuti, aku dari pagi memerap kat umah ni.... japgi baru nak kuar.. tp tak tau nak gi mana..
pergi One Utama pun best jugak kan?. dah lama tak pegi sana. bolehler aku shopping skali..hehehe..

oklah... aku nak kuar... babai.......

No comments:

Post a Comment