Wednesday, January 7, 2009

cerita hari ini

B.O.R.I.N.G ....................

itu ler ayat yang sesuai utk hari ini.

tak tau ler naper jadi boring. kat opis tadi tak berapa nak ada keje. bos pun takde.

japgi nak gi Mydin subang, nak beli barang2 dapur.

aku nak start memasak ler.. boring lak makan kat luar.

lagipun, masak sendiri lebih jimat.

skang nak start kumpul duit, byk benda aku nak dalam hidup.

aku nak ada rumah sendiri, keter yg lebih besar, kelengkapan perabot dan elektrik yg secukupnya. hmmm... itu aku adalah satu KEPERLUAN... belum lagi KEHENDAK..

Kalau kehendak lagi ler byk..huhuhuhu.......

hari ni seharian tak sentuh nasi. konon nak diet... nak bg kecik sket perut aku ni. haha....

okler, aku tetiba kering idea.. sekering tekak aku ni. aku chow dulu.. bubye....

No comments:

Post a Comment