Monday, January 19, 2009

cerita 2 minggu sudah...

foohh... lama nyer tak update blog. kerajinan utk menaip tidak ada memandangkan kat opis dah byk sgt menaip. so, kat umah aku suka lepak tgk tv jer.. nak ngadap pc pun maleh....
padahal byk citer aku nak citer..
2 minggu yg sudah bersamaan 10 hb januari (sabtu), aku dan suami berserta miss dd pegi kenduri bieha di johor.. trip yg enjoy tapi agak penat sbb macam tergesa2 sket... ye arr pegi pagi kenduri... sampai jer johor terus check in bilik and bersiap utk gi kenduri. meriah kenduri bieha.. makanan pun sedap especially nasi minyak dia..foohh... layan.. blk drp kenduri kitoarg blk bilik and rehat2 sambil bersiap utk gi berpoya2 di danga bay. oppss lupa nak bgtau.. angah and family pun datang jugak. along suhaila pun ada ngan boyprend baru dia... hehe...
angah duk satu hotel ngan kitoarg. so, petang tu kitaorg pegi danga bay sama2. redah je jalan. nasib baik en mizi angah tu ada GPS ... sampai ler jugak kitaorg ke danga bay tu...
jalan2 kat sana and pegi theme park... best ler jugak.. jenuh berposing aku ngan dd..nasib baik ada suamiku menjadi jurufoto... haha.. tp masa kat theme park tu dah terpisah pun ngan angah... kami tak sama dah masa tu..
kebetulan adik sepupu aku si pija and mila duk kat sana. called diaorg ajakgi makan. so, diaorg pun bawak kitaorg gi makan kat bandar baru uda. makan char koay teow.. thanks tu pija yg blanjer kami bertiga makan... baguihhh adik sepupu aku tu.. hehe..
lepas makan terus balik hotel..
dkt pukul 12 mlm, kakak angkat aku datang hotel.. kitaorg nak jumpa.. ye arr dah bertahun tak jumpa. rindu giler.. kak cobra atau nama betulnya mashanim datang bersama suami and baby yg sgt comel...... geram aku ngan baby dia.. asyik jelir ledah jer... gigit lidah tu kang..haha...
lepak2 ngan kak cobra sampai dkt kul 1 pagi. pastu blk bilik and tido
esoknya siap2 nak blk... kul 12 kitaorg check out.
sblm blk kl kitaorg gi kempas. si pija and mila bawak kitaorg gi sana sebab nak beli otak2... fooohhh... bestnyer otak2 kempas.. pedas..
dah beli otak2 kitaorg pun meneruskan perjalanan ke KL....
tp tak abis lagi... hehe...
kitaorg singgah plak kat air hitam... adehhh.. byknya anak patung... geramnyeer aku.
aku beli bantal LOVE jer... dd plak beli patung patrick buat peneman spongebox dia .. and laki aku beli pistol mainan.. haha...
lama gak kitaorg kat air hitam tu... mana taknyer, sampai kl dah pukul 11 lebih...
huh.... ngantuk and letih...... tapi mmg enjoy ler..
esoknyer aku ngan laki aku tak gi keje... haha.. ponteng.

No comments:

Post a Comment