Wednesday, June 17, 2009

BOSAN !!!!!!!!!!!

kenapa bosan? apasal bosan? siapa bosan????????

haha..... aku ler wanita yg kebosanan di alam maya ini...
rutin harian ku cuma pegi keje, blk keje.. duk umah tgk tv, mengadap pc...
aduh.... biler kah gerangan suamiku mahu abis kejenya di seremban?
(ujung bulan 7..... aduhh lama lagi tu... sempat ler aku lemau kebosanan... huhuh...)

suamiku sayang, tahukan engkau wahai suami bahawa isterimu ini tersangat lah bosannya? tanpamu disisi hidup seperti layang2 yg terputus talinya... hahaha.... bercengkerama plak aku kat blog...

tak sabar nak tunggu jumaat... habis keje aku akan cargas ke seremban utk berjumpa suami tersayang. tp weekend ni adalah weekend yg bz utk kami berdua... takde masa nak beriadah bersama. bz ngan partime biznes kami... huhu.. apa nak buat.. nama pun nak cari rezeki kan?? sabar ajelah .....

oklah... kepalaku mula berdenyut-denyut.. itu tandanya mata dan otak aku dah takleh terima mengadap pc ni... drp pagi bawa ke petang, petang bawa ke malam... stress dah mata aku ni... hehehe.......

assalamualaikum..........

No comments:

Post a Comment