Thursday, May 21, 2009

mimpi

semalam aku mimpi dia lagi...
kenapa ek dia muncul dlm mimpi? padahal tak ingat pun kat dia..
biler mimpi kat dia, mula ler aku termenung panjang ingat pasal dia.
aghh... tensen ler camni. kenapa mesti aku mimpi dia? aku sure dia langsung tak ingat aku dah. maklum ler, dia dah bahagia dgn family dia skarang. aku pun bahagia jugak dgn suami aku..
tak penah pun rasa nak cari or jumpa dia lagi. tp mimpi ni tiba2 datang. yg peliknyer aku mimpi lebih kurang sama dgn sblm ni.. mimpi dia sakit and aku pegi tgk dia.... sakit betul ker dia? huhuhu... Ya Allah, Kau lindungilah dia dari segala keburukan dan kejahatan. Aku pernah sayangkan dia dlm hidup aku, aku ingin yg terbaik utk diri dia. Aku maafkan segala kesalahan dia pada ku Ya Allah.........

Mesti korang tertanya2 saper 'dia' tu kan?
hmmm... dia adalah lelaki pertama yg mengetuk pintu hati aku. percintaan monyet di sekolah membawa hingga ke abis skolah... lebih 5 thn hubungan tu. tp tak ke mana sbb dia tak setia. And tiada sebab utk aku terus bersama dia sedangkan berbagai kekecewaan dia bagi kat aku.
but what ever happened, dia tetap aku kenang sebagai seorang teman. teman yg byk beri aku kasih sayang.... yer.. dia penuh dgn kasih sayang dulu sebelum dia berubah jadi kekasih yg tak setia.

hmm... takpelah... aku taknak citer banyak2 pasal dia. Mata dah ngantuk ni. harap mlm ni aku mimpikan sesuatu yg lebih indah....

Buat 'dia', semoga bahagia.......

2 comments:

  1. hai..takper tak usah di kenang cinta lama..nanti cinta yang baru kat depan mata u ni mengamuk lak..sian dia tau...hehe

    ReplyDelete
  2. mimpi lg ker???
    mmmmmmmmm...
    len kali basuh kaki bebanyak ckit ek...
    hehehehe
    :)

    ReplyDelete